Zajistím Vám spolehlivou službu skladového účetního pro Váš gastronomický provoz
Ať již potřebujete poradit čí zajistit bezchybné a 100% fungující nastavení sofwaru pro skladové hospodářství v gastronomii, nebo provést inventuru Vašich skladových zásob, nabízím své služby skladového účetního pro hotely, restaurace, kavárny, bary a jiné gastro provozy.
Proč spolupracovat se mnou?
Spolupracovat se mnou při vedení či inventuře Vašeho skladu v gastronomickém provozu je výhodné z několika důvodů. Mám dlouholetou praxi ve vedení a evidenci skladového hospodářství pro hotely, restaurace, bary i kavárny (viz reference). Naprosto přesně rozumím systémům a návaznostem v gastronomickém provozu, dokážu správně identifikovat a pochopit požadavky managmentu, obsluhy i šéfkuchářů, rozumím související problematice a stejně tak se velmi dobře, přesně a spolehlivě orientuji ve veškerém sortimentu z tohoto oboru. Tím pádem dokáži pracovat s maximální efektivitou, v systému Vaši provozovny nastavit veškeré úkony logicky a k Vaší plné spokojenosti a to vše navíc za velmi rozumnou cenu.
Obsluhuji několik gastronomických programů
Vyznám se v několika typech restauračních softwarů, jako je např. AlfoFood, Septim, Micros-Fidelio Material Controls, ale i v dalších, a oproti dodavatelským firmám, které tyto programy instalují do mnoha druhů provozů, jsem specializován právě na gastronomii a tak umím řešit Vaše požadavky v tomto směru o mnoho účelněji, flexibilněji a k tomu za výhodnějších ekonomických podmínek.
Neváhejte se na mě obrátit. Ochotně Vám vyjdu vstříc a své mnohaleté zkušenosti zůročím k Vaší maximální spokojenosti.
Cena
- Nastavení základních klapek, karet, kalkulací
Záleží na velikosti provozu a počtu středisek. Cena od 5000,- Kč.
- Kompletní měsíční vedení
Zahrnuje nahrávání dokladů, inventury, založení, nebo úpravy, statistiky. Cena od 7000,- Kč.
- Hodinová sazba
Dle konzultace - 1h/400,- Kč.